Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji uporabe spletnega mesta in spletne trgovine logopedinjanina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
 

Podatki o podjetju

LOGOPEDINJA NINA – izobraževanje in svetovanje, Nina Šantej s.p.,

Ustanovljeno: 1.12.2019

Sedež podjetja: Žalostna gora 3, 8230 Mokronog

Matična številka: 8558922000
Davčna številka SI: 26194244
Podjetje ni zavezanec za plačilo DDV
E-naslov: logopedinja.nina@gmail.com
Tel.: +38669 911 277

Pred uporabo spletne trgovine logopedinjanina.si svetujemo, da preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Kot uporabnik se z navedenimi pogoji strinjate, ko naročite artikel iz spletne trgovine ali se prijavite na elektronske novice.

Upravljalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce od objave na spletni strani. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabite.

Način plačila

Omogočeno je plačilo preko Paypal računa in kreditne kartice (Visa in Mastercard)

Cene

Vse cene so navedene v EUR in NE vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca.

Postopek naročila

Naročilo blaga je možno preko spletne trgovine logopedinjanina.si.

V primeru, da potencialni kupec stopi v stik preko drugih komunikacijskih kanalov (mail, Facebook sporočilo, telefonski klic), bo dalje napoten na spletno trgovino logopedinjanina.si.

V spletni trgovini lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Kupec izbere artikel, ga doda v košarico in nadaljuje postopek nakupa s klikom na zavihek Košarica v meniju ali na gumb na zgornjem delu strani, ki se pojavi ob dodajanju izdelkov v košarico. Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini logopedinjanina.si. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov. Po kliku na gumb Nadaljuj na blagajno, uporabnik doda še svoje kontaktne podatke in podatke za dostavo ter po potrebi doda tudi komentar in datoteko za tisk. Sledi še zaključek naročila s klikom na gumb Kupite sedaj.

Registriranemu uporabniku so na spletni strani logopedinjanina.si vselej dostopni podatki o vsebini trenutnega in vseh preteklih naročil.

Po oddanem naročilu kupec prejme potrditveni mail o prejetju naročila, v katerem so ponovno navedeni vsi podatki. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ta mail velja kot predračun, po katerem kupec vidi oziroma poravna strošek. V mailu so navedeni tudi vsi podatki, ki so potrebni za izvedbo transakcije. Upravljalec bo shranil vsebino naročil registriranih in neregistriranih uporabnikov.

Preklic naročila

Preklic naročila ni možen.
 

Dobava storitve

Storitev bo na voljo takoj, ko bo prejeto plačilo.
 

Vračilo storitev

 

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka sporoči na email logopedinja.nina@gmail.com ali telefon +38669911277, da odstopa od pogodbe, ne da bi ji bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).